KONTAKTA OSS

1177.se & Appen 1177

Här kan du få hjälp med icke brådskande ärenden t.ex. receptförnyelse, rådgivning samt komma i kontakt med din Läkare, Sjuksköterska, Psykolog eller Fysioterapeut.
– (länk till 1177.se) – inloggning med BankID.

Telefon

Rådgivning & Tidbokning
Telefonväxel: 040–45 96 50
Telefontid alla vardagar 08.00 – 17.00

Notera att Näsets Läkargrupp endast kan ringa åter till telefonabonnemang som är kopplade till följande länder: Sverige +46, Danmark +45, Norge +47, Finland & Åland +358, Frankrike +33, Tyskland +49 och Storbritannien och Nordirland +44

Äldremottagning

Direkttelefon 040–643 15 00
Telefontid alla vardagar 10.00 -12.00

Distriktssköterska

Höllviken Direkttelefon 040–643 15 07
Telefontid alla vardagar 09.00 – 09.30

Skanör Direkttelefon 040–45 92 32
Telefontid alla vardagar 09.00 – 09.30

E-post

Här kan du kontakta oss om du har frågor eller synpunkter på vår verksamhet. Observera att vi INTE utför tidbokning eller receptförnyelse via e-post. Ange inte heller personuppgifter i e-postmeddelande. kontakt@nlg.nu

Synpunkter och förbättringsförslag

Om Du har synpunkter eller förslag till förbättringar när det gäller vår verksamhet är du välkommen att höra av dig. Blankett synpunkter o förbättringsförslag “klicka här”
Fyll i blanketten och skicka till nedan adress alt lämnas direkt i någon av våra mottagningsreceptioner.

Näsets Läkargrupp
Att: Agneta Roswall
Falsterbovägen 79B
236 51 Höllviken

Notera att denna blankett inte får skickas med e-post.

Om du inte är nöjd

Du kan kontakta Patientnämnden Skåne om du vill ha hjälp med att lämna synpunkter eller klaga på vården. Du kan även lämna synpunkter eller klagomål för en närstående.

Patientnämnden Skåne tar emot synpunkter och klagomål på offentlig hälso- och sjukvård som drivs av Region Skåne, hälso- och sjukvård hos privata vårdgivare som har avtal med Region Skåne, kommunal hälso- och sjukvård samt viss tandvård.

Patientnämnden kan hjälpa dig att få svar på dina synpunkter eller klagomål och informera om dina rättigheter i vården. De inkomna synpunkterna och klagomålen sammanställs sedan och slutsatserna kan användas för att vården ska bli bättre.

Här hittar du mer information om hur du går till väga om du vill lämna ett klagomål: Om du inte är nöjd med vården – 1177

Vi finns även på Instagram

Ni kan följa oss på @nasetslakargrupp